14 października 2014

69. Olejek cherry vanilla od Essences of life na jesienne dni

Witajcie Kochani!

Dzisiaj będzie trochę na inny temat. Robi się jesiennie, coraz bardziej szaro. Zdaje się, że piękna złota jesień powoli nas opuszcza. Taki właśnie nastrój zmusza mnie do gorącej herbaty, ciepłych skarpet i słodkich zapachów. Tym razem jednak postawiłam na coś innego. Świece świecami, wiele z nas je kocha, ale ja znalazłam coś innego i tym właśnie dzisiaj chcę się z Wami podzielić.

Olejek cherry vanilla od Essences of life na jesienne dni


Oto olejek cherry vanilla firmy Essences of life, którym od jakiegoś czasu umilam sobie chwile nad książkami. Wystarczy zaledwie kilka kropel dodanych do wody, aby mieszkanie wypełniło się zapachem, ale przejdźmy do szczegółów i konkretów.

olejek zapachowy do kominka jaki kupic

Moja opina: Zacznijmy może od ceny, która jest bardzo niska, bo waha się od 4 zł do 4,50 zł, chyba nie widziałam tego olejku drożej. Wielkość jest standardowa, czyli 10 ml. Po otwarciu wyczuwamy przepiękny zapach wiśni złamanej słodką wanilią. Doprawdy cudowny aromat. Zapach roznosi się po pomieszczeniu, jednak nie jest aż tak intensywny jakbym sobie tego życzyła. Jest on podobny do zapachu z buteleczki, jednak nie jest aż tak mocny. Ponadto mam problem z jego trwałością. Chciałabym, aby był znacznie dłużej wyczuwalny, a on niestety już w parę chwil po zgaszeniu kominka, wyparowuje z przestrzeni.



Wiem, że firma ma w swojej ofercie także woski. Jestem ciekawa czy byłyby one alternatywą dla wosków YC, jednak nie widziałam ich jeszcze stancjonarnie.
Olejek nie jest najwyższych lotów, ale za tę cenę można się na niego skusić, aby umilić sobie jesienne chwile, zwłaszcza, że zapach zachwyca, choć nie na długo.
Ja skusiłam się już na kolejny olejek firmy Essences of life, więc gdy już wyrobię sobie opinię na jego temat z pewnością Was o niej poinformuję :))


Macie jakieś swoje ulubione olejki czy jesteście do reszty oddane świecom?:))



20 komentarzy

  1. Muszę przyznać, że żadnego olejku jeszcze nie używałam. Jestem zdecydowaną fanką świeczek, ale może czas sobie coś odmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego olejku :). Mam w domu pomarańczowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja olejków nie używałam, choć mam zamiar. Jak na razie jestem wierna świecom :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena na prawdę niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś pokażę, ale dla mnie ma on ogromne znaczenie ;) Buteleczka zachęca do kupna, tylko szkoda że nie jest wystarczająco intensywny, chociaż ta cena..... chyba przetestuję ;) Gdzie można go kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat kupiłam w małym osiedlowym sklepiku, ale można chyba też zamówić przez Internet ;)

      Usuń
  6. nigdy o nim nie słyszałam :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę świece, mój ulubiony zapach, to ciasteczka, kupiłam takie w Ikea :)
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie!
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię olejki zapachowe do kominka ale chyba niekoniecznie takie słodkie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie będę musiała wypróbować! :)
    Akurat teraz okoliczności sprzyjają, zaczęły się dłuuuugie wieczory :)
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. zapach zdecydowanie by mi podpasował. chętnie bym wypróbowała;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kiedyś kupić kominek i olejki, bo się zbieram zbieram i wciąż nie mam. ;p

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam olejki i zapachowe świece
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię olejki, mam cały zestaw różnych zapachów, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja za niedługo będę właśnie pisać notkę o tych olejkach ; ) Mam kilka olejków z tej serii i szczerze mówiąc, leżą od daawna w mojej szufladzie. Zapachy mają naprawdę wspaniałe ale niestety - pachną dosłownie chwilę. Mam również woski z tej firmy i to całe mnóstwo! Jednak nimi jestem strasznie zawiedziona, najpierw zapach jest bardzo intensywny ale po chwili woski sie palą ! A zapach spalenizny nie jest najprzyjemniejszy. Jesli chodzi o olejki to polecam Ci te z firmy Muller : )

    Pozdrawiam
    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię takich rzeczy, ale mnie bardzo głowa boli od zapachów różnych, więc nawet perfum nie używam i drażnią mnie każde inne :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę się zaopatrzyć w te olejki + zestawy waniliowych i cynamonowych świec:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP