28 października 2014

77. Odżywka Eveline, Paznokcie twarde jak diament - jak działa?

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją odżywki Eveline, Paznokcie twarde jak diament. Odżywka ta stała się już doprawdy kultowa. Napisano o niej tyle dobrego, ale i tyle złego, że można z tego stworzyć niezłą literaturę.

Kurację tą odżywką przeprowadziłam po raz pierwszy w ubiegłym roku. Byłam zachwycona efektami, bo moje paznokcie od zawsze były słabe, łamliwe i niemiłosiernie się rozdwajały. Bardzo dobry stan utrzymywał się do kilku miesięcy, jednak w te wakacje znowu się pogorszył. Naczytawszy się wielu negatywnych opinii na temat odżywki Eveline, próbowałam innych specyfików, jednak żaden nie sprawdził się tak dobrze. Wróciłam zatem do początków i ponownie rozpoczęłam kurację wspomnianą już odżywką. Efekty pokazałam Wam TUTAJ.

Odżywka Eveline, Paznokcie twarde jak diament - jak działa?


O co jednak tyle krzyku? Dlaczego odżywka Eveline jest przez niektórych wyklinana?

Cały spór toczy się o formaldehyd zawarty w składzie tego produktu. Pisałyście, że ta odżywka wysusza Wam skórki. To wszystko właśnie dzięki temu składnikowi. Także przez niego mamy bardzo silny zapach, który może powodować podrażnienie śluzówki. Ja doświadczam tego bardzo często podczas malowania paznokci tym produktem.

Seret działania tej odżywki tkwi jednak właśnie w formaldehydzie, ponieważ poniekąd podtruwając nasze paznokcie, zmusza je do wzrostu, utwardza i wzmacnia. Można więc powiedzieć, że dochodzi tu do paradoksu.


Jak działa odżywka Eveline, Paznokcie twarde jak diament:

Producent zaleca nakładanie warstwy odżywki codziennie przez trzy dni. Ja jednak zdecydowanie bardziej preferowałam nakładanie jej przez dwa dni. Po nałożeniu trzeciego dnia odczuwałam delikatne mrowienie. Pamiętajcie! Jeśli odczujecie jakikolwiek ból, pieczenie czy mrowienie po nałożeniu tej odżywki, natychmiast ją zmyjcie! Skutki pozostawienia mogą być bardzo poważne. Każdy z nas jest w inny sposób wrażliwy. Dla niektórych zawartość formaldehydu może być za duża, w związku z czym, cudowne działanie tego produktu może być zdecydowanie odwrotne.
Producent zapewnia, że po 4-6 tygodniach powinny pojawić się efekty kuracji, z czym ja się zgadzam, gdyż moje efekty są bardzo widoczne!

odzywka do paznokci



Jaka jest moja opinia?

Odżywka działa rewelacyjnie, co mogłyście podziwiać w ostatnim moim wpisie. Należy jednak z nią uważać, nie używać zbyt długo i stosować początkowo z dużą dozą ostrożności. Jeśli wystąpi jakiekolwiek działanie drażniące, preparat należy usunąć z płytki. Produkt spełnia wszystkie moje oczekiwania, jednak nie polecam go osobom wrażliwym na formaldehyd i alergeny.


Miałyście? Lubicie? Skusiłybyście się?

26 komentarzy

  1. Ja mam mocne paznokcie, nie łamią się i rosną tak, że aż wbijają mi się w dłoń i muszę obcinać :) ale za to mam słabe włosy, cienkie i łamliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam odżywki 8 w 1 i 3 dnia tak mnie piekło, że myślałam, że oszaleję. Odżywka poszła do kosza. Skoro ta ma podobne działanie drażniące, to niestety jej nie kupię i dalej będę miała beznadziejne paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja równiez jestem wielką jej zwolenniczką! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Również chciałam się na nią skusić, jednak niestety złe opinie wzięły górę. Na forum czytałam, że dziewczyny przez nią miały naprawdę spore kłopoty, u kilku z nich zaczęła nawet pojawiać się grzybica... Także podziękowałam jej, wolę nie ryzykować. Być może dałaby u mnie efekt rewelacyjny, a być może tragiczny...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tą odżywkę widzę po niej efekty
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się trochę boję odzywek Eveline bo kilka razy widziałam efekty w internecie:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam jej na zmianę z 8 w 1, też Eveline. Muszę przyznać że jestem zachwycona ich działaniem - rzeczywiście obie mocno utwardzają paznokcie, które rosną szybciej. Bardzo pomogły mi w zniwelowaniu problemu obgryzania paznokci, a robiłam to odkąd pamiętam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze przydałaby mi się :) mam dobre paznokietki, ale przydałoby
    się je wzmocnić :) pozdrawiam cieplutko myszko ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że nie tylko ja miałam wysuszone skórki..

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, miałam ją i nic mi nie dała :(
    lepiej już działa u mnie 8w1, ale też bez rewelacji..

    OdpowiedzUsuń
  11. Obawiałam się zawsze tej odżywki po tym jak moja koleżanka z liceum prawie straciła przez nią paznokieć. Dlatego nie sięgnę po nią raczej już nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszędzie, nawet tu w komentarzach, czytam zupełnie skrajne opinie o tej odżywce. Ale chyba wolałabym nie próbować jej i nie ryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna recenzja :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja lubię odżywkę 8w1 jest podobna do tej diamentowej :) Nie mogę złego słowa na nią powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie się ona zupełnie nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała jest, muszę do niej powrócić bo niestety moje słabe paznokcie bez takiej przypominającej, tygodniowej kuracji raz na jakiś czas, zaczynają marudzić :D
    Dodałam do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś bardzo chciałam ją sobie kupić ale nie wiedziałam czy faktycznie działa więc nie kupiłam fajnie że o niej piszesz to pewnie teraz się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używałam innego rodzaju tej odżywki, byłam bardzo z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super że sie sprawdza, wcześniej dotarło do mnie sporo dobrego na jej temat. Ja jednak na szczęści nie potrzebuję odżywki:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie ta odżywka to niezbędnik, ale troszkę przeraża mnie fakt że widzę że dziewczyny wzmacniają paznokcie tylko odżywkami i nie działają od wewnątrz. To troszkę takie tuszowanie skutków problemu a nie usuwanie ich przyczyny. Odżywkę bardzo polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama używam odżywki 8w1 i jestem mega zadowolona :) Paznokcie mam długie, nie łamią się nie rozdwajają. Nie rozumiem skąd tyle nienawiści u niektórych ;) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po tej 8w1 póki co odżywki Eveline odstawiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzieki tej odzywce moje paznokcie wiele razy byly odratowane. Teraz po zdjeciu zeli mam nadzieje, ze im takze pomoze:-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP