02 grudnia 2015

281. BLOGMAS (2): Pomysły na prezenty świąteczne i pomysły na Mikołajki - dla niego

BLOGMAS (2): Pomysły na prezenty świąteczne i pomysły na Mikołajki - dla niego








W ostatnim wpisie pokazywałam Wam moje pomysły na prezenty dla kobiet (TUTAJ). Dzisiaj przychodzę z inspiracjami na prezenty świąteczne i Mikołajkowe dla mężczyzn. Większość osób twierdzi, że zakupienie odpowiedniego upominku dla niego jest ogromną udręką, a sprawienie prezentu kobiecie jest zdecydowanie prostsze. Coś w tym z pewnością jest, ale ja mimo wszystko uważam, że klucz do trafionego prezentu tkwi w znajomości osoby, którą obdarowujemy. Jeśli jeszcze nie wiecie, co kupić bliskiej sobie osobie, zapraszam dalej po garść inspiracji :)




co kupić na mikołajki



1. Muszka - opcjonalnie może to być też krawat. Obecnie można znaleźć bardzo ciekawe wzory, które nie są już tylko eleganckie, ale pasują również na imprezę czy rodzinne uroczystości. Powodzenie takiego prezentu zależy oczywiście od stylu ubierania osoby obdarowywanej.


2. Zegarek - elegancki lub sportowy, w zależności od tego, co lubi nosić obdarowywany mężczyzna. Myślę, że zegarek to taki element biżuterii, który każdemu mężczyźnie bardzo pasuje, niezależnie od wieku.


3. Perfumy - podobnie jak w przypadku kobiet, tak i w przypadku mężczyzn perfumy są zawsze sprawdzającym się upominkiem. Mogę tutaj przytoczyć przykład mojego taty, który na każdą okazję przyjmowałby najchętniej flakonik ze swoim ulubionym zapachem.


4. Portfel - w zależności od stylu i preferencji obdarowywanego mężczyzny może być to portfel sportowy, skórzany, mniej lub bardziej elegancki. Z pewnością będzie to trafiony prezent.


5. Pasek - kolejny element garderoby mężczyzny, który z pewnością się przyda. Męskie paski są zazwyczaj klasyczne, więc nie mogą być nietrafionym upominkiem. 


A co Wy dodalibyście do mojej listy? ;) Co planujecie kupić bliskim Wam mężczyznom? :)

40 komentarzy

  1. Ja właśnie zastanawiam się nad portfelem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie zegarek jest strzałem w dziesiątkę

    OdpowiedzUsuń
  3. O portfelik to się akurat mojemu przyda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatne pomysły, jednak mój tata dostał już chyba wszystko z tej listy xd
    A do nowego portfela 'przeprowadza' się już od zeszłego roku, bo według niego ten stary jeczcze się trzyma :P

    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie chyba wszyscy tatowie tak mają :D mój też od ponad roku się "przeprowadza", bo stary portfel jeszcze nie jest taki zły :D

      Usuń
  5. Świetne propozycje kochana:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam szal :) ładnie i świątecznie zapakowany,mam nadzieję,że będzie zadowolony :) Z twoimi pomysłami zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja planowałam kupić bilety na jakiś wyjazd np do hiszpanii, ale teraz kiedy tyle jest zamachów, to wolę się nie ruszać z Polski :p. Dlatego nie mam pojęcia co kupić, a teraz zaczełam zastanawiać się nad portfelem, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też świetny pomysł :) właściwie to można pojechać nawet gdzieś w Polsce :)

      Usuń
  8. Ja polecam mysz bezprzewodową w kształcie autka, jeżeli wasz facet lubi motoryzację i komputery będzie w siódmym niebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swojemu kupiłam słuchawkę Bluetooth :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi brakuje pomysłów ...co roku ten sam problem ;( eh ....hmmm ale dzięki za wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegarek czy portfel to dobra alternatywa dla kosmetyków albo... skarpetek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój mąż byłby zachwycony wszystkimi propozycjami za wyjątkiem muszki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam, że muszka nie każdemu mężczyźnie się spodoba :) wszystko zależy od gustu i stylu obdarowywanego :P

      Usuń
  13. Muszę kupic prezent dla jedego chłopaka z klasy i kompletnie nie mam pomysłu:P

    OdpowiedzUsuń
  14. 2,3,4 to zawsze trafione pozycje :P.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne propozycje :P Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z reguły wiem, że perfumy to trochę trudny prezent - ciężko trafić z takim zapachem, który spodoba się obdarowanemu. Ale prosty zegarek i pasek to chyba klasyka, która spodoba się każdemu - tak sądzę.Dzięki za wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, najlepiej wiedzieć, co dana osoba lubi używać ;)

      Usuń
  17. Ja już kupiłam, ale nie jest łatwo z moimi mężczyznami :) czy to tato, teść, czy mąż. Nam kobietom łatwiej coś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne pomysły ;) dopisałabym też kosmetyki (ja na przykład na te Święta kupiłam już mojemu TŻ-owi nierafinowany olej kokosowy, bo kocha ten zapach, a podobno jest świetny jako balsam po goleniu) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, świetny pomysł z tym olejem :) myślę, że przydałby się mojemu mężczyźnie :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP