25 grudnia 2015

304. Recenzja lakierów hybrydowych Bluesky







Od kilku miesięcy maluję moje paznokcie hybrydami. Jestem bardzo zadowolona z tej metody. Jest ona niezwykle trwała i choć osłabia paznokcie, to nie jest dla nich aż tak destrukcyjna, jak inne. Pod koniec października otrzymałam paczkę z dwoma lakierami marki Bluesky, a także bazę i top tej marki. Pokazywałam Wam już przegląd tych lakierów (TUTAJ), a także manicure z użyciem miętowego koloru (TUTAJ). Dzisiaj chcę Wam przedstawić ciemny, śliwkowy kolor. O tym, czy warto kupić te lakiery, przeczytacie dalej. Zapraszam :)




lakiery hybrydowe bluesky

czy warto kupić lakiery hybrydowe bluesky

jakie lakiery hybrydowe warto kupić

najlepsze lakiery hybrydowe


Moja opinia: konsystencja kolorów marki Bluesky jest dość rzadka. Aby uzyskać pełne krycie, należy nałożyć od dwóch do trzech warstw. Prawdziwą perełką jest top coat, który jest nie do zdarcia. Myślę, że to jemu należy zawdzięczać utrzymywanie się lakierów do 3 tygodni. Miętowy kolor miałam na paznokciach przez  3 tygodnie listopada, a ten, który prezentuję dzisiaj zmyłam dzień przed Wigilią. Nie ma szans, aby lakier odprysnął albo się starł. Jedyną przeszkodą staje się po pewnym czasie odrost. Moje paznokcie na szczęście nie rosną zbyt szybko, dlatego spokojnie mogę je nosić przez te kilka tygodni. Aby dobrze zdjąć hybrydy, należy delikatnie spiłować top coat. W przeciwnym razie lakier może nie chcieć się rozpuścić. Mam wrażenie, że lakiery Bluesky lepiej utwardzają kolory niż jest to w przypadku innych marek. Z pewnością jest to także zasługa pozostałych produktów. Wydaje mi się, że w połączeniu z bazą tej marki, a także kolorem, można uzyskać niezwykle trwały manicure, niemal nie do zdarcia. Dodatkową zaletą tych produktów jest cena - 29,99 zł. Uważam, że w tę jakość warto zainwestować i serdecznie Wam polecam

śliwkowy lakier hybrydowy


Znacie lakiery tej marki? ;) Jak Wam się podoba ten kolor? ;)

47 komentarzy

  1. Będę musiała bliżej przyjrzeć się tym produktom, bo od dawna szukam czegoś sprawdzonego i na nic nie mogę trafić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam paznokci hybrydowych, więc nie wiem nic o takich lakierach haha
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama też maluję hybrydkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale powoli hybrydy mnie wciągają więc to pewnie kwestia czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że prędzej czy później się złamiesz :P

      Usuń
  5. kurcze śliczne pazurki ;)
    Lakiery dla mnie bo ja dużo sprzątam itp i dość szybko mi zchodzą :(
    Pozdrawiam i buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że hybrydy byłyby dla Ciebie trwalsze ;)

      Usuń
  6. Nie słyszałam o nich :D także przydatny post ;)
    Ps. Zapraszam na nowy wpis oraz konkursy, które dziś się kończą :P -> https://www.facebook.com/Magiclovv/photos/a.436103233134066.1073741827.434682273276162/899535440124174/?type=3&theater
    Spróbuj może akurat szczęście się do Ciebie uśmiechnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie za ciemne,wole cos weselszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej pokazywałam miętowy kolor również tej marki :)

      Usuń
  8. tych nie znam, ja swoje robię Semilacami i cenę ma podobna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam hybrydy, ale przyznam, że o tej firmie nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przedłużałaś może paznokcie na ich bazie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że tą firmę pierwszy raz widzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą.
    Śliczne paznokcie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja póki co jestem wierna Semilacom ;) ale może kiedyś skuszę się na inne marki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam ale pazurki prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za 30 zł można kupić Semilaci a trwałość nie do zdarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie znam hybryd, ale to kwestia czasu ;) śliczne pazurki *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam kiedyś takie na AliExpress, ale to pewnie podróby bo cena dużo niższa :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dopiero zaczynam przygodę z hybrydami i na razie mam doświadczenie tylko z Semilacami i NeoNail :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilaców również używam, ale NeoNail nie znam ;)

      Usuń
  19. Nie używałam jeszcze takich lakierów, jednak prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP