02 grudnia 2015

282. BLOGMAS (3): Lakiery hybrydowe Bluesky - jak wygląda ich oferta?

Lakiery hybrydowe Bluesky

Jak Was niedawno informowałam, zaczęłam swoją przygodę z lakierami hybrydowymi (TUTAJ). Kupiłam Starter Kit z Semilac i od jakiegoś czasu ćwiczę malowanie i próbuję dojść do wprawy. Postanowiłam jednak poszukać także innych lakierów i sprawdzić ich jakość. W taki sposób trafiłam na stronę z produktami marki BlueSky. Oferta jest bardzo szeroka, jest dziewięć kolekcji z różnymi rodzajami lakierów, a także akcesoria.


Podstawą w hybrydowym manicure jest odpowiedni top i baza. Oprócz standardowych można także zakupić matowy top oraz top i bazę 2w1. To, co mnie szczególnie zaciekawiło to No Wipe Top, czyli top bez przemywania cleanerem. Pełną ofertę topów i baz możecie zobaczyć TUTAJ

jak wygląda oferta lakierów hybrydowych?


Ciekawe kolory można znaleźć w kolekcji Shellac, szczególnie moją uwagę zwróciły:

80502 NEGLIGEE

jakie lakiery hybrydowe kupić

80507 HOT CHILIS

lakiery hybrydowe jakie wybrać


80524 ROCK ROYALTY

tanie lakiery hybrydowe

80527 ZILLIONAIRE



Przepiękna jest także kolekcja Nude z delikatnymi, bardziej bladymi odcieniami. Zachęcam Was do przejrzenia tych lakierów, ponieważ szczególnie przypadły mi do gustu. Idealnie pasującą z kolei na lato będzie kolekcja Neon. Natomiast na okres świąteczny i Sylwestrowy będą pasować lakiery brokatowekolekcji VIP. Drobinki są dość duże i sądzę, że będą się pięknie odbijać. W ofercie można znaleźć przeróżne kolory, więc każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie. Podobnie w kolekcji Glitter, z tym, że tutaj brokat wygląda nieco inaczej, co też nadaje zupełnie innego wymiaru kolorom.

Niezwykle zaciekawiły mnie lakiery z kolekcji Kameleon/Termiczne. Jestem bardzo ciekawa, jak one działają i jak wyglądają na paznokciach. Poniżej możecie zobaczyć kilka, które mi się najbardziej spodobały:

TC03


TC01


TC26



Podobny efekt, a jednak nieco inny, możecie uzyskać dzięki lakierom z kolekcji XTC.

Wśród akcesoriów możecie odnaleźć patyczki, pilniki, waciki bezpyłkowe, taśmy do zdobień czy folie transferowe.


Ceny produktów Bluesky są bardzo atrakcyjne i myślę, że warto zapoznać się z ich ofertą. Ja mam przyjemność posiadania topu, bazy i dwóch kolorów. O tym, co o nich sądzę, będziecie mogli przeczytać w kolejnych wpisach.


A Wy znacie produkty Bluesky? :)

30 komentarzy

  1. super te kolorki :) szczególnie ta śliwka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów. Bardzo ładne kolorki mają w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądają te lakiery termiczne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też one szczególnie przypadły do gustu :))

      Usuń
  4. wow, fajniutko :-) ,ja sama zazwyczaj chodzę do kosmetyki na manicure :-)! podziwiam

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo lakiery termiczne są mega! Nie wiedziałam, że występują też w wersjach hybrydowych, chyba muszę się temu bliżej przyjrzeć :D
    Koniecznie napisz jak się sprawują te lakiery u Ciebie, ja teraz korzystam z NeoNaila i właśnie szukam jakiejś ciekawej alternatywy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam, ale bardzo mnie to cieszy :) następny wpis będzie moją opinią o tych lakierach :)

      Usuń
  6. Nie znam ale z przyjemnością je poznam bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym tygodniu wykonam swój pierwszy hybrydowy mani :) Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Termiczne wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, uwielbiam hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hybrydy to jeszcze nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do pełnej wprawy doszłam po pół roku regularnego stosowania :) aktualnie stosuję Bling, Semilac i Cosmetic Zone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuszą mnie hybrydy aby znowu do nich wrócić. Termiczne dają świetny efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Może będziesz jeszcze miała okazję poznać :)

      Usuń
  14. Jeszcze nie testowałam tych lakierów :) też zaczynałam od Semilaca i do tej pory się trzymam bo mi bardzo odpowiadają - i kolorami, i cenowo i jakościowo. :) Niezwykle wyglądają te lakiery termiczne, testowałaś osobiście? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tych termicznych nie miałam okazji testować, ale w kolejnym wpisie możesz zobaczyć miętowy lakier, który pochodzi z innej kolekcji marki bluesky :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP