20 grudnia 2015

299. BLOGMAS (20): Ozdoby do włosów od Irresisible Me

Ozdoby do włosów od Irresisible Me


Do świąt pozostało już tylko kilka dni! Nie mogę w to uwierzyć, że czas tak szybko pędzi. Dzisiaj chcę Wam pokazać przesyłkę z przepięknymi ozdobami do włosów od Irresistible Me. Na ich stronie możecie znaleźć m. in. dopinki włosów, ale także akcesoria. Obecnie, z okazji świąt, znajdziecie promocję -50%. Te ozdoby, które otrzymałam ogromnie mi się podobają, dlatego zapraszam Was do oglądania :)





ozdoby do włosów

pomysly na fryzury na sylwestra

upiecia wlosow na swieta

jak sie uczesac na sylwestra


































Jeszcze raz podsyłam Wam linki do tych ozdób, które pokazałam Wam powyżej:



Mam pomysł, aby pokazać Wam te ozdoby we fryzurach. W najbliższym czasie będzie tyle okazji: święta, Sylwester, studniówki i karnawał :) Czekajcie zatem na te wpisy :)

Jak Wam się podobają te ozdoby? :) Lubicie nosić takie akcesoria we włosach? :)

50 komentarzy

  1. Śliczne ! I widać że bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ozdoby są cudowne - mimo, iż sama raczej nic z tych rzeczy nie noszę na swojej głowie, to u kogoś, jak najbardziej lubię podziwiać takie "błyskotki"! :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez całe święta chodzę w tych ozdobach :) wyglądają przepięknie ;)

      Usuń
  3. Śliczne ozdoby do włosów , ostatnia jest cudowna :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podobają, szczególnie te dziergane w beżu, ale ja nie umiem nosić, bo albo mnie głowa boli od opasek, albo nie trzymają mi się na włosach. I jak lubię robić i umiem paznokcie i makijaż to jeśli chodzi o włosy to niestety jestem antytalent (: Ale chętnie zobaczę jak wyglądają u Ciebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te opaski właśnie dobrze się trzymają, co mnie trochę zdziwiło, bo ta z beżowymi aplikacjami jest lekka i nie ma żadnych ząbków :) Bardzo miłe zaskoczenie :P

      Usuń
  5. Piękne są te ozdoby :) w szczególności ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tez bardzo podobaja sie te dziergane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak się prezentują na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy można coś takiego kupić w Polsce? Bo strona widze zagraniczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona nie jest polska i raczej dokładnie tych samych ozdób nie można kupić w Polsce, ale być może znajdziesz coś podobnego :)

      Usuń
  9. Ale piękne, niesamowite, aż mi szkoda, że nie mam długich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają świetnie, szczególnie pierwsze dwie wpadły mi w oko :). Czekam na fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta z różową kokardką i perełkami najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 2, 3 i 6 bardzo przypadły mi do gustu :) Czekam za ten na fryzury z ich wykorzystaniem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że coś ładnego uda mi się wykombinować :)

      Usuń
  13. Sapphire Hair Barrette wygląda pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ozdoby, poklikane :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne :) ja sama nie używam żadnych ozdób, może powinnam to zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ozdoby zawsze pięknie uzupełniają fryzurę i ogólny wygląd ;)

      Usuń
  16. Nie przepadam za takimi akcesoriami.

    OdpowiedzUsuń
  17. wsuwka jaka śliczna :) a ostatnia opaska wręcz cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. boskie!!! i zgubne!!! bo chce się więcej niż potrzebuje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne, chociaż osobiście nie miałabym pomysłów jak ich użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne ozdoby, a ta w stylu retro mega :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP