06 grudnia 2015

285. BLOGMAS (6): Najlepszy prezent dla kobiety na święta - niepowtarzalna bransoletka Soufeel

Najlepszy prezent dla kobiety na święta


W ostatnim czasie prezentowałam Wam moje pomysły na prezenty mikołajkowe i świąteczne dla kobiet (TUTAJ). Bezapelacyjnie jednym z najlepszych prezentów jest także biżuteria. Moją ulubioną bransoletką w ostatnim czasie jest ta, którą otrzymałam w wakacje z Soufeel. Polubiłam ją właściwie od momentu, kiedy po raz pierwszy ją zobaczyłam (TUTAJ możecie zobaczyć, jak ją otwierałam). O tamtej pory niemal codziennie noszę ją na ręce. Pasuje do większości stylizacji, pięknie się prezentuje i jest bardzo praktyczna.





 niepowtarzalna bransoletka Soufeel


Bransoletka Soufeel przychodzi przepięknie opakowana. Oprócz torebki znajdziemy w środku pudełeczko z wstążką, które jest mocno dociążone i bardzo eleganckie. Dodatkowo, dołączona jest ściereczka do przeczyszczenia biżuterii.


co kupic kobiecie w prezencie

prezenty świąteczne inspiracje

bransoletka z charmsami

srebrna bransoletka z charmsami


Poniżej znajdziecie linki do bransoletki i charmsów, które zamówiłam:

Charmsy:

pomysły na prezenty

tania ładna bransoletka z charmsami



Bransoletkę Soufeel noszę niemal codziennie od września. Jej jakość jest świetna. Od tamtej pory nie zauważyłam żadnych zarysowań ani uszkodzeń. Ogromnym atutem jest to, że można samemu skomponować własną, oryginalną bransoletkę. Marka oferuje bardzo dużą ilość charmsów i dodatków, które nadadzą urok Waszej biżuterii.

Obecnie z okazji świąt możecie złapać świetne promocje i świąteczne charmsy.

świąteczne dodatki do biżuterii


Znacie markę Soufeel? :) Lubicie ich biżuterię? :)

38 komentarzy

  1. Świetne propozycje, ja w tym roku dostałam na mikołajki perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta bransoletka, taka minimalistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wybrałaś przywieszki :) Lubię tą firmę za to, że tak starannie pakują swoje przesyłki :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj cieszyłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna, choć sama wolę coś nieco innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taką bransoletkę i ją uwielbiam! :) Twoja jest równie niesamowita! :) świetna na prezent :)

    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam bransoletkowej marki, ale widać inspirację Pandorą. Niemniej śliczna ta bransoletka. Mało mam biżuterii, ale jak już coś kupuję, to waśnie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tę markę, ale tylko z innych blogów. Sama jeszcze takiej nie mam ale wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest! Ucieszyłabym się z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka piękna ;o! chyba musze podesłać link mojemu mikołajowi haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna i idealna na prezent:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bransoletka *.*
    Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękna :) Ile takie cudo kosztuje? ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP