21 grudnia 2015

300. BLOGMAS (21): Winter nails

Winter nails

Moja przygoda z lakierami hybrydowymi trwa w najlepsze. Wymalowałam już mnóstwo paznokci, ale większość wieczorami, gdy nie ma odpowiedniego światła na zdjęcia. Poniżej jednak możecie zobaczyć jedno z zimowych zdobień, które wykonałam mojej koleżance przy użyciu lakieru z serii limitowanej: Semilike 000 Lazure Dream. Gwiazdki zrobiłam przy użyciu płytki...




zimowe zdobienie paznokci

świąteczne paznokcie

paznokcie ze śnieżynkami

niebiesko białe paznokcie

lakiery hybrydowe semilac



Użyte produkty;

  • Semilike, 000 Lazure Dream
  • Semilac, 001 Strong White
  • Indigo, efekt syrenki
  • Born Pretty Store, płytka BP-01

Jak Wam się podoba?:))

25 komentarzy

  1. Prześliczne paznokcie :) Chyba mam tą płytkę z BPS :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zdobienie - jest takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się taki zimowy wygląd

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! A blaszka jest świetna, też by mi się taka przydała :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP