23 grudnia 2015

302. BLOGMAS (23): Moja choinka






Dzisiaj bardzo opóźniony wpis, ale dzień obfitował w przygotowania do Wigilii. Wiecie, lepienie uszek, sprzątanie i takie tam. Wczoraj wieczorem natomiast w końcu ubraliśmy naszą choinkę. Chciałabym ją Wam pokazać. Niestety nie mam zdjęć wykonanych wieczorem z zapalonymi lampkami, bo wtedy wygląda najpiękniej. Wersja tegoroczna, to wersja zdecydowanie na bogato. Choinka ma ozdoby wykonane ręcznie przez moją mamę, a także upieczone przeze mnie pierniki, a także bombki, które gromadzimy od lat. Nieodłącznym jej elementem są porozrzucane włosy anielskie. Jestem ciekawa czy Wam się spodoba. Zapraszam do oglądania :)




choinka

jak ubrac choinke

choinka inspiracje














I jak Wam się podoba? :) Jutro zapraszam Was na świąteczne życzenia :))

34 komentarze

  1. Prześliczna choinka :) Wesołych Świąt Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdoby, szczególnie białe ażurowe.
    Życzę Radosnych i spokojnych pełnych miłości Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna choinka, jeszcze nigdy nie miałam żywej w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniegu po nerki, udanej pasterki, prezentów moc, miłości co noc, smacznego bigosu, gwiazdki z kosmosu oraz tyle radości ile karp ma ości. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia życzy...Zebra :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegu niestety nie było, ale za życzenia serdecznie dziękuję :) i również składam najlepsze życzenia ;)

      Usuń
  5. Piękna choinka moja w tym roku jest w kolorach srebra i granatu :-) Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna choinka :) Wspaniałych i magicznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna choinka!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna choinka:) Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie przystrojona choinka! śliczne ozdoby!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP