07 grudnia 2015

286. BLOGMAS (7): Płaszczyk na sezon jesienno-zimowy, Shein

Płaszczyk na sezon jesienno-zimowy, Shein


W listopadzie pokazywałam Wam mój jesienny niezbędnik (do zobaczenia TUTAJ) z Shein. Postanowiłam jednak pójść bardziej w klimat zimowy i zamówić płaszcz. Po jego otrzymaniu okazało się, że jest dość cienki i zdecydowanie na ciężką, mroźną zimę się nie nadaje, ale będzie idealny na jesień i na taki okres przejściowy. Z uwagi na to, że póki co jest dość ciepło, jak na grudzień, to chodzę jeszcze w tym płaszczu. O tym, jak wygląda, jak się sprawdził, możecie przekonać się dalej :)



 czy opłaca sie kupowac ubrania na chinskich stronach

plaszcze na zime

ładny tani płaszcz

płaszcz na jesien zime

Płaszcz jest wykonany z przyjemnego, mięciutkiego materiału. Jest dość ciepły, ale w bardzo zimne dni się nie sprawdził. Jego krój jest stworzony zdecydowanie dla wysokich osób. Na takich będzie wyglądał najlepiej. Jest szeroki, bardziej oversize'owy. Ma dość głęboki dekolt, dzięki któremu płaszcz bardzo ładnie wygląda, gdy jest rozpięty. Kiedy chcemy, by było nam cieplej, to można po prostu opatulić się dużymi szalami.

Dużo naczytałam się na temat rozmiarów, za krótkich rękawów itd. Według pomiarów, których na sobie dokonałam powinnam zmówić rozmiar XS. Biłam się z myślami bardzo długo, bo większość dziewczyn mówi, że trzeba zamawiać rozmiar albo dwa rozmiary większe rzeczy. Ostatecznie postanowiłam jednak zaryzykować i zaufać mojemu metrowi. Jak się okazało, niepotrzebnie się martwiłam, ponieważ płaszcz leży idealnie. Nie ma też za krótkich rękawów, a materiał pozytywnie mnie zaskoczył.

Zdecydowanie mogę Wam polecić ten płaszcz.

zamowienie z shein



shein wspolprca



Poniżej wrzucam Wam kilka linków do płaszczy, na które moim zdaniem warto zwrócić uwagę:


Zapraszam Was do klikania i sprawdzania moich propozycji :)


Jak Wam się podoba płaszcz, który zamówiła? :)

42 komentarze

  1. Świetnie Ci w tym kolorze! Pięknie po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten płaszcz, tylko kolor nie mój :) u mnie zaraz mógłby być brudny. Przecież jak się gdzies nie dotchnę to jest świeto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszcz ma bardzo ładny kolor i fason! kliknęłam oczywiście i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny płaszczyk i rzeczywiście pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się płaszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie płaszczyki, idealne na obecną pogodę i ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk rewelacyjny. Świetnie wyglądasz. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/mikoaj.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten płaszczyk, zwłaszcza do ciemnych włosów, ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda identycznie jak na stronie :), fajnie leży na Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w tym płaszczyku :) Mi się rzadko udaje trafić w rozmiar na SheIn mimo, że sprawdzam wymiary..

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie płaszczyki od dawna chodzą mi po głowie. śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny ten płaszczyk. Świetny kolor jak i krój. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk prezentuje się na prawdę genialnie i ten ładny kolorek. Jednak powiem Ci że pierwsze co mi się rzuciło w oczy to Twój szal jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja :)
    Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz świetnie! ;)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP