31 grudnia 2015

309. Podsumowanie włosowej wishlisty 2015 i włosowa wishlista 2016

Podsumowanie włosowej wishlisty 2015 i włosowa wishlista 2016


Pod koniec ubiegłego roku stworzyłam swoją włosową wishlistę, którą mogliście zobaczyć TUTAJ. Kończy się rok 2015 i postanowiłam, że przed stworzeniem kolejnej takiej listy napiszę Wam, co udało mi się kupić i wypróbować z poprzedniej. 



produkty do włosów ktore warto kupić

1. Masażer do skóry głowy - kosztował grosze, miał pobudzać krążenie, które z kolei miało przyspieszyć wzrost włosów. Starałam się, bardzo się starałam korzystać z tego gadżetu, ale po kilku dniach masowania skóry przez 15 min. trochę się poddałam. Teraz jednak spróbuję do tego wrócić, bo zauważyłam, że faktycznie takie masowanie może wspomóc zapuszczanie włosów. Po kilku minutach masażu czuć ciepło, które rozchodzi się po całym skalpie.

2. Kosmetyki rosyjskie - nie udało mi się wypróbować akurat serii Natura Siberica, ale używałam produkty z Banii Agafii. Mogę spokojnie stwierdzić, że są to bardzo dobre kosmetyki. Sama używałam maseczki do twarzy, a także słynną maskę drożdżową do włosów. Co do niej, mam mieszane odczucia, ale głównie dlatego, że szybko się kończy, jeśli jest nakładana na całe włosy. Postaram się Wam napisać coś więcej na jej temat.

3. Olej Khadi - stosunkowo dosyć drogi olej, który ma przyspieszać wzrost włosów. Kupiłam, używałam i jestem z niego zadowolona. Będzie coś więcej na jego temat z pewnością. TUTAJ pisałam Wam o tym, jak rozpoznać oryginalny olej Khadi, bo niestety w sieci można naciąć się na podrobione sztuki.

4. Seria Macadamia - miałam przyjemność wypróbować olejek do zabezpieczania końcówek z tej serii - Macadamia Healing Oil Treatment, o którym mogliście przeczytać szczegółową recenzję TUTAJ. Pięknie pachnie, bardzo ładnie nawilża włosy i jego cena nie jest taka przerażająca. 

5. Szczotka z włosia dzika - nie kupiłam i póki co nie zamierzam. Nasłuchałam się opinii, że strasznie plącze włosy, po czym stwierdziłam: "po co mi kolejna szczotka do włosów?". W ubiegłym tygodniu otrzymałam niesamowity prezent - nową, innowacyjną szczotkę do włosów, za której testowanie się właśnie zabieram, więc sądzę, że niekoniecznie potrzebuję czegoś jeszcze.

co kupić do włosów na szybki wzrost

1. Prostownica do włosów Remington - prostownicy nie używam i nie mam od kilku lat. Stwierdzam jednak, że najwyższy czas ją zakupić i od czasu do czasu użyć stosując się do kroków zabezpieczających włosy przed wysoką temperaturą (Jak bezpiecznie prostować włosy? 5 skutecznych porad).

2. Turban termiczny - ręcznik, turban z żelowymi wkładkami, które się podgrzewa. Dzięki wytwarzanemu ciepłu wzmacnia działanie olejków czy też masek. Muszę go mieć!

3. Produkty Kerastase - wiele dobrego czytałam na temat kosmetyków tej marki i chętnie jakieś wypróbuję.

4. Dopinki włosów - nie wiem, jak to wyjaśnić, ale dopinki chodzą mi po głowie już od kilku lat. Być może zdecyduję się na nie w tym roku.

5. Czas - kluczowa sprawa nie tylko w przypadku włosowym kwestii. Ostatnio najmniej mam właśnie czasu. To oczywiście wpływa na pewne zaniedbania w dbaniu o moje włosy. Mam nadzieję, że będę mogła znaleźć go więcej, a być może po prostu jeszcze lepiej organizować i planować swoje wolne chwile


Udało Wam się zrealizować marzenia z zeszłorocznych list? :) Co znalazło się na nich w tym roku? ;)

31 komentarzy

  1. czas też by mi się przydał, ostatnio nawet odżywki nie mam czasu nałożyć ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :< to jest największa przeszkoda we wszystkim :<

      Usuń
  2. Miałam olejek khadi i również jestem z niego bardzo zadowolona , ciekawe rezenzje postaram się z nich skorzystać. :)
    aslongaspossible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dużo czasu i szybkiego odhaczenia listy :) Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też ciekawią produkty Kerastase. Kiedyś miałam szampon i odżywkę z zielonej serii, ale totalnie się nie sprawdziły ani u mnie ani u mamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę by wszystkie rzeczy z listy trafiły do Ciebie:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  6. O nie! Ten masażer do głowy łaskocze! Na sam widok przypomniało mi sie to uczucie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Ale co najdziwniejsze łaskocze wszystkich, którzy próbowali, ale mnie nie ;P

      Usuń
  7. Życzę szybkiej realizacji :) Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa z tym masażerem jeśli naprawdę wspomaga przyrost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest się sumiennym i się masuje to efekty mogą być super ;)

      Usuń
  9. Masażer do skóry głowy i turban muszę sobie koniecznie kupić <3 Szczęśliwego Nowego Roku kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Prostownicę Remingtona i ja posiadam - nie ma lepszych :) Wszystkiego dobrego Kochana w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) I również życzę wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku :)

      Usuń
  11. Turban termiczny? Nie wiem co to ale muszę mieć :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O taki turban to i ja muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam tej prostownicy chyba od 2 lat i jest niezawodna !;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii :)
Zawsze odwiedzam swoich czytelników.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu :)

NIE SPAMUJ!!!

TOP